Wielu przedsiębiorców, zakładając sklep odzieżowy, staje przed wyborem odpowiedniego wyposażenia. Wśród niego, oprócz regałów czy stojaków, znajduje się ona – lada sklepowa. Królowa mebli sklepowych, serce każdego sklepu. To przy niej Klienci dokonują zakupu, a sprzedawcy spędzają dużą część swojego czasu pracy. Dlatego tak ważne jest, aby była wygodna, funkcjonalna i spełniała wszystkie wymagania użytkownika.
Lady kasowe prosto od producenta
Jako producent mebli sklepowych, wiemy najlepiej, jak trudno spełnić oczekiwania dotyczące lad sklepowych. Zwykle Klientom zależy na tym, żeby lada była jednocześnie miejscem sprzedaży, przechowywania, a nawet reklamy marki. Wszystkich potrzeb i wymagań cierpliwie wysłuchujemy, a następnie tworzymy projekt. Po zatwierdzeniu go przez Klienta, przystępujemy do produkcji mebla.
Z naszego doświadczenia wynika, że Klienci są zawsze bardzo zadowoleni z efektów. Nie żałują nigdy tego, że nie zdecydowali się na zakup gotowego produktu. Dlaczego tak jest? Po pierwsze lada na wymiar nie jest wcale droższa od tej gotowej. Kluczem dobrej inwestycji jest zakup właśnie wprost od producenta. Po drugie meble na wymiar dają ogromne możliwości modyfikacji i dostosowywania ich do potrzeb. W gotowej ladzie zawsze znajdziesz coś, co Ci się nie spodoba. W przypadku produkowanej specjalnie dla Ciebie – nie ma takiego problemu.
Lady sklepowe oszklone, zabudowane i wiele, wiele innych
Możliwości wykonania lady na zamówienie są niemal nieograniczone. W sklepie odzieżowym możesz wykorzystać każdą ladę, w zależności od tego, jaki rodzaj towaru sprzedajesz. Jeśli w asortymencie masz skórzane akcesoria – portfele lub rękawiczki – sprawdzi się lada oszklona. Specjalna witryna zamykana na klucz zapewni odpowiednie bezpieczeństwo. Klienci będą mogli obejrzeć towar z bliska, ale dotkną go dopiero po podaniu przez sprzedawcę.
Innym wyborem jest zabudowana lada, która wewnątrz ma różne udogodnienia. Jest to blat do pisania, szafki i szuflady na klucz oraz półki. Wszystkie te elementy są opcjonalne i dostosowywane zgodnie z wymaganiami. Jeśli Klient życzy sobie nadruk na ladzie, umieszczamy na niej logo lub nazwę sklepu. Oprócz miejsca sprzedaży, staje się wtedy także elementem komunikacji wizualnej. Dzięki temu jest ona spójna, a przy tym podnosi się prestiż marki.
Pingback:Lada sklepowa, czyli element łączący z Klientem - Wyposażenie Sklepów