Przedstawiamy rodzaje reklamy zewnętrznej. Ta forma reklamy skupia się na dotarciu do odbiorców w miejscach publicznych. Reklamy zewnętrzne to nieodłączny element krajobrazu zarówno metropolii, jak i miasteczek.
Popularne nośniki reklamy outdoor
♦ Billboardy
Tablice reklamowe o dużym formacie to znany nośnik reklamy zewnętrznej. Stoją w strategicznych miejscach, zwłaszcza o dużym natężeniu ruchu. Na przykład przy głównych drogach czy skrzyżowaniach, dzięki czemu są dobrze widoczne. Producenci billboardów reklamowych wykonują tablice w różnych wymiarach. Zwykle od kilkuset centymetrów do nawet kilkunastu metrów.
♦ Słupy reklamowe
Słupy są nośnikiem reklamy już od XIX wieku! Dziś nadal występują w tradycyjnej formie, czyli oklejone plakatami. Natomiast nowoczesne słupy mają podświetlane ekrany, na których wyświetlane są treści reklamowe.
♦ Potykacze reklamowe
To przenośne stojaki, które zachęcają do skorzystania z oferty i odwiedzenia lokalu. Stosują je między innymi sklepy, biura i hotele. Jak również restauracje, salony kosmetyczne i fryzjerskie. Są często używane przed wejściem do lokalu czy na salę sprzedaży. Stojaki reklamowe typu OWZ mają ramę zatrzaskową, w której umieszcza się plakat. Mamy też potykacze drewniane z tablicą kredową do odręcznego zapisywania haseł reklamowych.
♦ Citylighty
To tablice reklamowe, zwykle podświetlane. Umieszczane w takich miejscach jak wiaty przystankowe, stacje metra, parkingi i chodniki. Citylighty są montowane na przykład na słupach reklamowych czy też ścianach. Dostępne są też opcje wolnostojące (na podeście). Mamy citylighty tradycyjne, z plakatami oraz cyfrowe, wyposażone w ekrany LED. Zaawansowane citylighty oferują ładowanie telefonów czy też korzystanie z map.
♦ Reklamy na pojazdach
Reklamy umieszczone na samochodach i środkach komunikacji miejskiej są doskonałym sposobem na dotarcie do odbiorców. Komunikaty są prezentowane na przykład na pojazdach oklejonych folią reklamową. Innym przykładem takiego nośnika reklamy są przyczepy reklamowe. Mogą być one ustawione w wybranej lokalizacji lub też stanowić reklamę mobilną. Wtedy kierowcy pokonują wybrane trasy z przyczepą, na której zamontowana jest reklama.
♦ Kasetony reklamowe
Kasetony to reklamy z oświetleniem, na których umieszczane są grafiki reklamowe. Montujemy je przede wszystkim przed wejściem do lokalu.
Sprawdź producenta mebli sklepowych, który przygotowuje elementy identyfikacji wizualnej: https://www.abm.com.pl/projekt-sklepow-biur
Zalety marketingu zewnętrznego
Plusy marketingu zewnętrznego to przede wszystkim:
- szeroki zasięg, nawet poza lokalizacją firmy,
- dobra widoczność,
- dotarcie do różnych grup docelowych,
- sposób na zaistnienie w świadomości odbiorców,
- wsparcie działań online.
Zachęcamy także do przeczytania:
https://regaly-do-sklepu.pl/sklepy-spozywcze/ekspozycja-sezonowa-w-sklepie/
https://wyposazenie-dla-sklepow.pl/projekt-sklepu/zasady-merchandisingu-wplywajace-na-sprzedaz/
Odkryj dodatki sklepowe. Tabliczki, ramki, stojaki reklamowe i więcej!
https://wyposazamysklepy.pl/drobny-asortyment-wyposazenia-sklepu
Pingback:Reklama zewnętrzna outdoor a aspekty prawne - Wyposażenie Sklepów
Pingback:Ekspozytory sezonowe w aranżacji sklepu: rodzaje - Wyposażenie Sklepów
Pingback:Specjalna aranżacja sklepu: ekspozytory sezonowe - Wyposażenie Sklepów