Materiały POS do gastronomii to niezastąpione dodatki, które przydają się, gdy chcemy zaprezentować ofertę. Stojaki reklamowe pozwalają na prezentację komunikatów skierowanych do Klientów. Znajdziemy wśród nich stojaki na menu, ulotki i broszury.
Marketing w gastronomii – ekspozytory na materiały reklamowe
Materiały POS takie jak plakaty, broszury i ulotki zachęcają do odwiedzin stoiska gastronomicznego. Ich treść skupia się na ofercie lokalu, specjalnych okazjach czy też lokalnym pochodzeniu składników.
Aby materiały reklamowe były widoczne, warto korzystać z praktycznych ekspozytorów: stojaków na ulotki i plakaty. Są one przeznaczone na stoiska gastronomiczne i kąciki kawowe. Przykładowe zastosowanie: supermarkety, stacje benzynowe, bary, stołówki, bistra i restauracje. Doskonale nadają się również na stoiska z wyrobami garmażeryjnymi, a także do piekarni czy cukierni.
Reklama restauracji – stojaki na stoisko gastronomiczne
Stojaki reklamowe możemy umieścić na ladzie i stolikach dla Klientów. W ten sposób zaprezentujemy informacje dotyczące stoiska: godziny otwarcia, menu, cennik czy danie dnia. Z kolei w kącikach kawowych warto umieścić cennik i krótką instrukcję korzystania z ekspresu.
Wybrane rodzaje stojaków na stoiska gastronomiczne:
– stojaki na menu typu T – z pionową ramką,
– stojaki na menu typu L – z pochyłą ramką pionową, dzięki czemu wydruki są lepiej widoczne,
– obrotowe – wygodne rozwiązanie, które pozwala na szybki przegląd oferty,
– pojemnik na ulotki – pionowy pojemnik na ulotki lub broszury,
– stojaki 2w1 – do postawienia lub przykręcenia do ściany,
– wizytowniki – na wizytówki z danymi kontaktowymi, które pozwolą Klientom na rezerwację stolika i zachęcą do wystawienia opinii w internecie,
– stojaki OWZ lub potykacze drewniane – do prezentacji plakatów lub rysunków.
Stojaki do restauracji mają zwykle przezroczyste kieszenie, w które umieszcza się wydruki. Są dostępne w różnych wersjach, przeznaczone na różne formaty wydruków. Na przykład A3, A4 lub A5.
Przy wyborze stojaków na stoisko warto zwrócić uwagę na materiał, z jakich są wykonane. Mamy na przykład stojaki na ulotki wykonane z pleksi. To tworzywo sztuczne zwane też szkłem akrylowym. Stojaki z pleksi są niedrogie, lekkie i pozwalają prezentować informacje w przejrzysty sposób. Dzięki temu, że są przezroczyste, wydruki są widoczne z obu stron.
Dzięki odporności na pęknięcia stojaki z pleksi doskonale nadają się na stoiska gastronomiczne w supermarketach. Nawet jeśli Klient przypadkowo strąci stojak, nadal będzie nadawał się do stosowania.
Sprawdź – duży wybór ramek! https://www.abm.com.pl/ramki-plastikowe-podstawki-sklepowe
Przeczytaj również: https://wyposazenie-dla-sklepow.pl/sklepy-odziezowe/strategie-marketingowe-zmysly-w-ekspozycji-produktow/
https://regaly-do-sklepu.pl/sklepy-spozywcze/ekspozycja-sezonowa-w-sklepie/
Pingback:Urządzenia dla gastronomii: jak wybrać grille i podgrzewacze - Wyposażenie Sklepów