Materiały POS do gastronomii: stojaki reklamowe

Materiały POS do gastronomii to niezastąpione dodatki, które przydają się, gdy chcemy zaprezentować ofertę. Stojaki reklamowe pozwalają na prezentację komunikatów skierowanych do Klientów. Znajdziemy wśród nich stojaki na menu, ulotki i broszury.

Marketing w gastronomii – ekspozytory na materiały reklamowe

Materiały POS takie jak plakaty, broszury i ulotki zachęcają do odwiedzin stoiska gastronomicznego. Ich treść skupia się na ofercie lokalu, specjalnych okazjach czy też lokalnym pochodzeniu składników.

materiały POS do gastronomii: stojak na menu w kąciku kawowym Aby materiały reklamowe były widoczne, warto korzystać z praktycznych ekspozytorów: stojaków na ulotki i plakaty. Są one przeznaczone na stoiska gastronomiczne i kąciki kawowe. Przykładowe zastosowanie: supermarkety, stacje benzynowe, bary, stołówki, bistra i restauracje. Doskonale nadają się również na stoiska z wyrobami garmażeryjnymi, a także do piekarni czy cukierni.

Reklama restauracji – stojaki na stoisko gastronomiczne

Stojaki reklamowe możemy umieścić na ladzie i stolikach dla Klientów. W ten sposób zaprezentujemy informacje dotyczące stoiska: godziny otwarcia, menu, cennik czy danie dnia. Z kolei w kącikach kawowych warto umieścić cennik i krótką instrukcję korzystania z ekspresu.

Wybrane rodzaje stojaków na stoiska gastronomiczne:
stojaki na menu typu T – z pionową ramką,
stojaki na menu typu L – z pochyłą ramką pionową, dzięki czemu wydruki są lepiej widoczne,
obrotowe – wygodne rozwiązanie, które pozwala na szybki przegląd oferty,
pojemnik na ulotki – pionowy pojemnik na ulotki lub broszury,
stojaki 2w1 – do postawienia lub przykręcenia do ściany,
wizytowniki – na wizytówki z danymi kontaktowymi, które pozwolą Klientom na rezerwację stolika i zachęcą do wystawienia opinii w internecie,
stojaki OWZ lub potykacze drewniane – do prezentacji plakatów lub rysunków.

wiszący pojemnik na ulotki w sklepie ekologicznym

Stojaki do restauracji mają zwykle przezroczyste kieszenie, w które umieszcza się wydruki. Są dostępne w różnych wersjach, przeznaczone na różne formaty wydruków. Na przykład A3, A4 lub A5.

Przy wyborze stojaków na stoisko warto zwrócić uwagę na materiał, z jakich są wykonane. Mamy na przykład stojaki na ulotki wykonane z pleksi. To tworzywo sztuczne zwane też szkłem akrylowym. Stojaki z pleksi są niedrogie, lekkie i pozwalają prezentować informacje w przejrzysty sposób. Dzięki temu, że są przezroczyste, wydruki są widoczne z obu stron.

Dzięki odporności na pęknięcia stojaki z pleksi doskonale nadają się na stoiska gastronomiczne w supermarketach. Nawet jeśli Klient przypadkowo strąci stojak, nadal będzie nadawał się do stosowania.

Sprawdź – duży wybór ramek! https://www.abm.com.pl/ramki-plastikowe-podstawki-sklepowe 

Przeczytaj również: https://wyposazenie-dla-sklepow.pl/sklepy-odziezowe/strategie-marketingowe-zmysly-w-ekspozycji-produktow/

https://regaly-do-sklepu.pl/sklepy-spozywcze/ekspozycja-sezonowa-w-sklepie/

1 myśl na “Materiały POS do gastronomii: stojaki reklamowe

  1. Pingback:Urządzenia dla gastronomii: jak wybrać grille i podgrzewacze - Wyposażenie Sklepów

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *